Trotsade blåsten

Love u

Fixade stallsysslorna åt min egna filur och till Alva.
Tog därefter med mig Alva in och borstade osv.
Tänkte ta tränset och sadeln pga blåsten och trimma lite kort på rundbanan men ville hellre ta en barbackatur i halsringen,so then i did that.
Gick bra,skrittade och travade ytterst lite pga underlaget,hon tjurade på ngt ställe men vad förväntar man sig av Alva lixom?
Hon var duktig tycker jag.
Red trekanten och upp till Granqvist sedan hem.
När vi kom hem släppte jag ut Alva och tog in min filur.Borstade osv sedan tog jag med mig henne ut och lekte på parkeringen sedan gick vi upp på lägdan och betade ett tag sedan gick vi hem igen.Såg inte att hon markerade men vi ska ändå till vet. på Onsdag,lika bra.
Nu har jag tagit mig ett varmt bad och ska nu äta kvällsfika och plocka lite på rummet.
Skulle behöva plugga men fuck that.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0