Tricktränade lite idag

Minnah vilade idag.
Fixade endast stallsysslorna åt henne & Elyon.Var supersnabb!
Innan det var jag med Emma och vi red ut på Bookie och Guyen en sväng,jag gillar den hästen ja,även fast han är knäpp.
Nu har jag tagit en lång dusch och känner bara att jag vill dö,känner mig så himla sjuk.
Ska kolla på film hela helgen,bara ta det lungt.Bara för det kommer väl jag,Madde och Emma hitta på en massa tok och jag kommer inte kolla på en film alls eller ta det lungt,hihi know us!
 
Tricktränade lite med Minnah i hagen idag.
Flema,puss och hoven kan hon,dock måste vi träna mer på hoven så hon lyfter den mer men det kommer^^
Vad tränade vi på idag då?
Det är nog inte ens ett ''trick'' men när jag säger ''vart är magen?'' så ska hon peka på sin mage och det gick bra.
Så vi fortsätter med det imorgon så kanske det sitter snart hihi.
Förövrigt så är min ponny världens allra bästa vän,det var allt för mig för tillfället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0