Längtar tills imorgon

Har inte tagit hand om min ponny på 2 jävla dagar.
Imorgon så ska jag fixa stallet,lååångsamt.
Sedan ska jag borsta jätte noga och trickträna en massor.Ska försöka mig på 1 nytt trick samt träna lite markarbete om hon inte haltar.
Jag låter det gå några dagar till innan jag ringer massören.
Nu ska vi få ordning på detta,låsningarna.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Varför jag varit oaktiv,är dels för att jag varit så himla uppe i varv de senaste dagarna då jag fått reda på att en kompis snackat massa skit bakom min rygg osv.Sedan så är jag så sjukt less på min klass.Varenda kotte i den har snackat skit om iallafall någon,oftast om flera sedan när de möter dom personerna smörar dom för dom.
Det är alltid en tävling om vem som ska få all uppmärksamhet.Enligt min mening är den falsk.Ingen har värsta självförtroendet men spelar det genom att vara kaxig.Jag trivs verkligen inte i den.
Har inte gjort vad jag ska göra på lektionerna osv.
Jag måste bli den gamla sandra,som skötte läxor,pluggade till prov och deltog aktivt på lektionerna 24/7.
Så jag kan få bo i min drömvilla,någon gång i framtiden och tjäna massor med pengar.
Jag har verkligen planer för min framtid,jag går i 9:an,inte i 3:an,kanske dags att satsa 110 % och visa vad jag går för?
Allt har bara varit skit detta år på grund av att jag förlorade Noppe.
Jag saknar honom.
 
 
Om ni bara visste hur mycket denna ponny betydde för mig.Jag har aldrig lagt ner så mycket arbete,tid och själ och satsat så högt som jag gjorde men den här ponnyn.
Jag önskar att jag hade köpt honom.
Förstår inte hur lätt det är att vara efterklok,han är den allra bästa,nu,då och föralltid.
Jag borde inte ens ha tvekat...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0