Hoppning står på schemat osv

Igår var jag med Emma,Jossan,Annie och några till hela kvällen så datorn fick vila.
Idag pallrade jag mig upp,åkte till tandläkaren och lagade tänder sedan skjutsade pappa hem mig,så jag blev hemma från skolan idag då jag är så förkyld.Så jag ska passa på att städa mitt rum,eller ja,hela huset sedan ikväll ska jag åka till stallet.
 
Vickan ska fota oss idag.
Fokuset idag ligger på att Minnah ska vara lugn och mjuk,och inte het och stark.
Ska klättra lite i höjden idag och försöka ta oss över 80 cm med lätthet.
Ska satsa mycket på formen och då är det bra om jag ställer mycket,flyttar och försöker få henne så lösgjord som möjligt.Har ganska höga förväntningar på detta pass,ska försöka att inte sätta ribban för högt bara för då kommer det bara gå åt helvete.
Men eftersom att hon vilade igår pga vilodag så lär min ponny vara ett tickande ånglok idag.
Det här kommer gå bra,jag är taggad! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0