Fullt upp

Har inte haft tid till att blogga den senaste tiden men nu jävlar.
Minnah har vilat två dagar pga vilodag och igår hade jag inte tid då jag hjälpte Emma att flytta Bookie till det nya stallet osv sedan var jag med hon och Madde på kvällen.Idag ska Minnah få komma ut men det blir bara någon lugn tur eftersom vi ska hoppa imorgon,vi sparar lite energi tills då.Hoppas vädret vänder då jag och Natali ska göra hur mycket som helst ikväll,vad berättar jag mer om ikväll.Vädret måste vara bra imorgon eftersom vi ska hoppa då och Vickan ska fota oss,så nu får det bli fint innan jag blir galen.
Ska ut och plocka äpplen nu som jag ska ta med till stallet,sedan måste jag packa lite m.m.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0