En bra sak i allt dåligt

Hoppningen ställs in,fotograferingarna ställs in,den grymma filmen som skulle göras i helgen ställs in,på grund av helvetesreget.Fuck allt!
 
Dock har jag en bra nyhet i allt det dåliga att glädjas åt.Vad är det då?
Jo,Mammas kompis var ridlärare i Timrå om jag minns rätt och hon undrade om jag ville rida för henne framöver.
Det är såklart jag vill göra det,vem vill inte träna,bli bättre lixom?
Så jag hoppas det blir någon träning för tränare i helgen på världens bästa ponny,längtar redan!
Nu måste jag bara göra det som är lika svårt varje gång,välja schabrak,av alla tiotals.
Hm,vad ska jag ha för outfit?
Kanske ska lägga upp lite olika outfitar så får ni bestämma?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0