Det gick åt helvete,alltihop

Vickan kunde inte fota idag så hoppningen uteblev.
Minnah hade skitigt i boxen.
Hon försökte tjuva hö hela tiden på gången men jag tjurades på och skulle bara ha henne lös.
När vi var ute och red så var hon en tickande bomb,tog bettet och drog iväg i 180,och var mer i luften än på marken.
Nej det gick åt skogen idag.
Vi har kommit ner i en svacka,allt bara skiter sig dag efter dag.
Inte igen,sist jag var nere i en svacka,i vintras men min förra ponny gick det så långt så jag fick sluta rida några veckor då jag tappade tilliten för honom när jag flög av nästan varje dag.
Han stack varje dag,skenade och bockade hej vilt.
Jag orkar inte.
I helgen ska jag ner till paddocken och ta tag i saker från marken.
I helgen ska vi leka & busa en massa,och bygga vidare på ''ligg''.
I helgen ska vi ta oss ur det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0