Den bästa stunden hittills med Minnah

Jag kommer ihåg den dagen som igår, detaljerat.
Vi var på betet.
Vi hade varit ner till vattnet och badat och bara myst.
När vi kom hem släppte jag ut henne i hagen och sedan stog jag bara där,brevid henne.
Efter ett tag tröttnade jag på att stå och satte mig ner i gräset och bara någon minut efter vek hon ihop benen och lade sig ner brevid mig.Hon bara låg där och jag blev alldeles stum,jag tappade talförmågan.Jag blev så chockad.
Jag tänkte innan hon lade sig ner att min största dröm nu skulle vara om hon lade sig ner,och sen gör hon det?
Känslan,jag blev alldeles varm,det betydde så otroligt mycket för mig.
Hon litar på mig,jag måste bara lita på henne också.
 
 Mattes gopropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0