Chill dag

Skolan var rätt chill idag.När jag kom hem tittade jag på tv och åt middag osv.Sedan ringde Matilda och kort efter kom hon och Anneli och hämtade mig,vi stack till Kovland för att köpa spån men dom hade lagt ner spånförsäljningen där så då skjutsade dom hem mig sedan åkte jag och mamma till stallet.
Nu har jag nyss fikat men ska gå ner till mitt rum och plocka undan lite och hänga fram kläder tills imorgon.
Imorgon blir det work,all day and all night,nej men jag har massor att göra.
Ska åka in och anmäla mig på stenstans trafikskola så jag kan ta moppe kortet och sedan ska jag storstäda på rummet,och sedan har jag andra planer utöver det som jag inte orkar dela med mig av.
Kanske slänger in ett till inlägg ikväll,annars hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0