Back on track

Förlåt för världens dåligaste uppdatering,jag fick bloggtorka och då kände jag att jag inte ville blogga mer för tillfället.Så,nu äntligen har jag fått tillbaka lusten vilket leder till att jag kommer blogga,varje dag om intressanta saker osv.
Ska försöka filma när jag trickktränar med Minnah idag.
Hon har lärt sig ett nytt trick.
Lite svårt bara när man inte har en filmkamera men det ordnar sig.
Min mobil har gått sönder,Minnah behöver en ny sadel och masseras så imorgon så ska jag försöka åka ut och kolla på sadlar och mobiler.
Sedan ska jag vänta nästa vecka ut med att ta hit massören.
Jag och Minnah har denna veckat bara tagit det lungt.Jag har borstat flera timmar varje dag och tricktränat en hel del.Idag ska jag ta med henne ut på en liten promenad för att kolla om hon markerar.
Alva och Borken har jag ridit på den här veckan då Minnah har fått vilat och det har gått kanonens.
Jag sa att jag skulle skriva ett inlägg om skitsnack men jag orkar för tillfället inte lägga energi på det.
Jag vill blogga om något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0