Ärenden

Har varit i ett annat ärende idag,som gick bra.
På kvällskvisten åkte jag till stallet & fixade alla stallsysslor medans mamma tog hand om Minnah.
Sedan gick vi ut och gick en kort prommis och jag såg inte att hon haltade,inte i mörkret,inte det lilla jag såg.
Det gick bra.När vi kom tillbaka fick hon gå in i boxen och äta kvällsmaten,kraften och hö.
Städade lite medans mamma stod och pratade.
Nu ska jag snart duscha,måste vänta lite längre bara.Har ricinolja i håret,vill att det ska vara i ett tag.
Ser inte fram emot att skölja ur det,pga det och den lila färgen jag har i,gjorde dip dye förut.
Ska färga det framöver,lila tror jag blir snyggast.Måste fundera lite till bara ^^
Vill bara få ordning på allt,veta hur det blir,löser sig gör det iallafall,i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0