Alva & jag

Igår red jag en ponny som jag tar hand om,näst intill varje dag.
Hon heter Alva och är ett russ på 12 år,hon står i samma stall som Minnah.
Jag slängde på henne en av mina rosa outfitar och jag tycker hon klädde sig väldigt bra i rosa.
Red ner till paddocken och väl där så övade jag mest på skänkelvikningar i skritt och trav,samla och hålla galoppen,och ställa henne i sidorna så jag red mycket på volt och flyttade mkt.
Alla klagar på att hon inte kan någonting,inte ens ta galoppen.
Men genom att samla och hålla ett stöd så hon inte faller ur den så kan hon galoppera varv på varv i paddocken samlat och fint,samma sak vid uteritter.Varför klaga på en sådan ponny?
Jag är så stolt över henne,hon skötte sig exepmlariskt och visade när hon inte förstod och då löste vi det snabbt med lite hjälp.
Låter bilderna tala för sig själva.
Har över 650 men så många tror jag inte att ni vill se^^
Blir jätteglad om ni kommenterar




















 
 
Jag vet att jag är jättelång på henne,hon är trots allt bara en b-ponny Så ni behöver inte kommentera att jag ser ut om sen fet jätte för det vet jag redan ^^

Kommentarer
Postat av: Natta

Så finaaa :')

Svar: hihihi :'')
ponnyninorr.blogg.se

2012-09-15 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0