5 sanningar om mig

1.Jag hatar när man är ute och går,typ på Birsta eller bara efter en väg,också går man med någon som ska gå 5 mm ifrån en.Om man går efter en väg kan man gå på en varsin sida eller något.Nej,jag gillar inte att gå så nära folk.
Om någon blir för närgången går jag till andra sidan.Så drygt bara när den andra personen också gör det då!
 
2.Jag är beroende av MTV serien AWKWARD.Varje gång jag passerar Tvn så slår jag på MTV och kollar om det är de programmet som går och om det är det är jag fast framför Tvn.Matty är fett snygg.
 
3.Förut hade jag en extrem städmani,jag städade hellre än att sitta vid datorn,jag städade då jag borde gjort läxor eller varit med kompisar.Men en dag insåg jag,efter några år att allt städande tog kol på mig.Så nu är det bara mitt rum som måste vara kliniskt rent 24/7 och inte hela huset,ligger det ett godispapper på bordet kan jag låta bli att ta bort det och torka av hela bordet.
 
4.Jag äter inte hamburgare på något annat ställde än donken,donken in my <3
 
5.Jätteofta när jag är sugen på något bakar jag det men sedan så slänger jag det alltid om ingen annan äter upp det för då vill jag inte ha det längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0