OMG

Drömde världens sjukaste dröm inatt.
 
Jag och Emma var på lindberga och tjuvade mat?
Men det fanns bara möggliga jordgubbar och ruttna chips.
Så vi gick till hästhagarna,jag satt och drack vatten ur någon jävla vattenslang.
Emma sprang och skulle rida på en shettis.
Då kommer Anna-Lena och började borsta lite på hästarna.
Jag frågade om grålle fortfarande levde och hon svarade :
-Nej,han bet min hund så jag tog ihjäl honom med ett spett vi hade här på gården.
Ja ba: Dafuq typ!
Grålle är alltså en b-ponny på över 30 år som går lös på gården där osv.
Helt sjukt,tur det inte var sant iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: jos'ä

HAHAHAH WTF

2012-10-10 @ 23:42:22
Postat av: Anonym

Hahaaahaa dina drömmar ibland xD

2012-10-11 @ 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0