OH YEAH

Jag har utegångsförbud tills på julafton
 
Jag har funderat på om Minnah ska få flytta till någon bättre än mig och som brinner mer för hästar och sedan strunta i hästarna och köpa mopedbil/epa
 
Jag ångrar att jag inte bytte skola i början av 9:an,till Vibacke.
 
Hittar vi en bra hästgård ska vi flytta 
 
Jag städar mitt rum flera gånger om dagen
 
Näääk och Wiz Khalifa är dom bästa som finns
 
Jag vill plugga på en annan ort
 
Jag är beroede av lyxshakes,som finns på Max
 
Någon har snott mina vita converse
 
Jag rider aldrig med ridstövlar,väst eller ridbyxor,obekväm skit
 
Jag har inget hästintresse kvar
 
Det enda som får mig att må bra just nu är mina vänner,när vi är ute hela nätterna,lyssnar på hög musik,kollar på film och bara chillar,då kan jag inte klaga
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0