Min helg

I fredags drog jag och frida till stan och träffade anton,sedan drog vi tills hans kompisar som skjutsade oss till donken.Där väntade vi på robban och kevin så när dom kom åkte vi med dom sedan drog vi till sidsjön och var med jocke och johan.Sedan drog vi hem.
På lördagen efter stallet drog jag hem och fixade mig sedan mötte jag upp frida och vi drog till stan och träffade anton sedan åkte vi hem till han och kollade på film.Därefter hämtade johan oss så då drog vi ner mot stan och träffade simon,jocke och jocke sedan drog dom till fredde och då fick vi gå hem för vi missade bussen hem till anton.Gick till han en snabbis sedan drog jag och frida till fredde där det var typ fullt hus sedan drog vi hem.
Skulle träffat matte,kevin och marcus men vi skulle hem,det typ förstörde hela helgen.
Men tagga nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0