Hopplös ponny

Minnah var sjukt jobbig idag,helt hopplös.
Lyssnade inte alls,och kunde inte stå stilla.Skulle tjuva hö så fort jag slet blicken ifrån henne.
Hon ska kunna stå lös och stilla utan att dampa omkring över hela stallet och stöka ner.
Jävla hästjävel.
Vände i början av promenaden för jag orkade inte med henne mer,så otroligt jobbig hon var alltså.
Blir arg bara av självaste tanken på hur hon betedde sig.
När vi kom hem drog jag med mig henne in i stallet,arg som ett bi och tricktränade för att komma på andra tankar.
Det gick så jävla bra,hon kan vinka med hoven riktigt nu,hon har aldrig gjort tricken så bra som idag.
Så då fick hon gå ut i hagen,but im still mad.
Imorgon ska jag till ett nytt stall och kolla runt osv,tumbs up jao!
Men känns inge bra när vi bara bråkade idag,uscha.
Känns inge kul att hon ska behöva stå hos mig när jag bara skriker och är arg på henne,men hon fan respekterar ju ingenting och bara kör över en 24/7,en knapp slås på och wips så är hon på en annan planet,ni kan ju förstå hur lätt det blir att sammarbeta med henne när vi är på olika planeter.
Det är fan inte kul längre,värre blir det också,när jag inte har tiden för att vara i stallet 4 timmar om dagen som förut,men ändå så är jag det,stressad som bara den.Det slutar inte bra
Åhhhhh döda mig tack

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för stall? :)

Svar: Ett stall vid sundsvalls ridklubb,klasses!
ponnyninorr.blogg.se

2012-10-23 @ 11:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0