Flytt sker nästa vecka

Har nyss varit i mitt drömstall och kikat.
Det är ett stort stall med över 15 hästar i.Ljust och fräsht.
Det finns mycket plats för förvaring,även toalett,tvättrum och fikarum finns.
Paddock på gården.
Sedan ligger ridskolan med paddockar och ridhus osv ca 2 min bort,om man bara skrittar.
Så i julklapp blir det till att önska sig ridhusabbonnemang så jag kan rida där någon dag i veckan när,hur och var jag vill,hur mycket jagt vill.
Vem vet,då kanske jag statsar på dressyren for real och då blir vi farliga på tävlingbanorna ;)
Känner bara att mitt liv vändes upp och ner där,är sjukt glad och känner redan att mitt intresse börjar komma tillbaka,för det här kommer bli awesome.Taggad!
Om det är ok osv för stallägaren där jag står nu sker flytten nästa torsdag! :)
Hihi,jag kommer bli stallets städerska,jag och min städmani<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0