efter regn kommer solsken

Stannade hemma från skolan idag,hade ont i magen,kändes som jag skulle spy.
Imorgon ska jag göra hälsaprov,som dom andra gjorde idag och sedan lämna in en engelska uppgift.
Men imorgon när jag lämnar skolan är det inga prov eller något på 2 veckor,så skönt.
Men tills dess blir det ett helvete,ska till stallet nu efter middagen,det är iaf kul men inte sen när jag kommer hem för då måste jag plugga som bara den.
Imorgon blir det stan med dom bästa,måste köpa en halsduk och ett par svarta jeans,det är behövligt.
 
Orkar inte att mitt hästintresse knappt finns kvar,men hur som helst så blir Minnah kvar hos mig,hon ska inte behöva flytta mer,det blir nog bättre när hon blir frisk,saknar ridningen super mycket,fy!
Hon kommer även bya stall,men jag får besked om det mer ikväll,hur det blir.
Antingen kommer hon stå i ett stall vid travet,ca 500-800 m ifrån mig eller uppe vid ridskolan i klasses stall.
Står hon på travet äre ju bra för då tar det 5 min att gå till henne från mig och 2 min om jag tar moppen,men ridskolan är också nära^^
Det blir bra i vilket fall som helst!
 
 
Kommer sakna den här lilla grisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0