Världen vill mig något


Bara för att jag saknar sommareeeeeen och måste laga min fyrhjuling inom kort,vill köra nunununu!

Bara för att jag ska rida ut med natali och loviza idag så ska det vara skitväder,som vanligt då.
Ska trava ett par steg idag.Ska borsta noooga idag och rida med både sadel och träns med bett då jag känner för det idag.

När jag är hemkommen från stallet ska jag skriva upp allt som jag måste plugga på till spanska provet tills på torsdag för då är jag friiii till på onsdag så pluggar jag då.

Har en massa saker att skriva om ikväll när jag är klar,ska dra igång veckans sanning.
Kommer även antagligen en massa fler saningar utöver den och en massa ``måste införskaffas´´ fast inte hästsaker utan kläder till mig själv.Känner att jag har klädkris again,skit.
Blir med andra ord less på mina kläder typ efter en andvändling,inte bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0