Trickträning med mera!

Idag så blåser det som satan.När jag skulle gå hem från skolan så var jag nära på att blåsa bort flera gånger,scary.Mamma ville följa med idag till stallet så då gick jag hem efter skolan,som tidigare sagt och fixa lite kläder och tog mig tid att sitta vid datorn tills hon är hemkommen.Efter middagen nu måste jag räkna matte tills vi ska åka till stallet.Sedan när jag kommer hem är det SO och fortsättningen av matten som är ogjord som väntar på mig,så det måste jag sitta med hela kvällen.Har egentligen inte tid för stallet idag men nu är det som det är,jag måste bara dit.Fick reda på att vi har oförberätt engelska prov på fredag och spanska prov på torsdag och fysikläxa tills på måndag,bersåker i mitt hjärta är allt jag säger...

Med Minnah idag tänkte jag rida en kortis,blåser det överdrivet mycket tänkte jag bara trickträna.
Ska isåfall sätta kommando på buga och hoven,kan hon hoven på ett kommando kan man ju utöka det till spansk skritt i framtiden.Tränade med en annan ponny i stallet som jag ofta tar hand om för någon dag sedan,vi tränade buga och det gick kanones.Hon förstod precis vad jag menade.Så ska prova om Minnah förstår mig(det kommandot) också bara för skojs skull.

Det var allt för mig idag tror jag. Har som sagt tusen saker att skriva om men har ärligt talat inte tiden just nu.Tråkigt,men nu hör jag hur matten skriker åt mig att få den gjord så bäst jag gör den då så det blir tyst här i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0