Tål inte förändringar!

Nu hade jag bestämt med ett par kompisar att jag skulle följa med de till hopptävlingen på Alnö som var idag.Så imorse ringde jag och då gick det inte.Alltså blir inte saker som jag planerat så kan jag bli typ helt förkrossad,hur töntigt som helst men sant.Då vägrar jag göra någonting och tycker bara synd om mig själv.Men när man har väntat och sett fram imot något i någon dag och då sen när det inte blir så,det går inte så blir jag så jävla förbannad så det finns inte.Eller när man har bestämt med någon att man ska vara med varann sen ska det till sin farmor typ men sedan när de kommer hem är det med någon annan,gud vad jag kan balla ur då alltså.Thats something i really hate.Nej,nu ska jag kolla igenom bilderna från första gången jag hoppade med min gokille,för att jag saknar han mest och för att han kan få mig på bra humör efter detta! :)






Hihi,Noppe var så ful den dagen kommer jag ihåg.Vi hade hoppat ca 20 cm 3 gånger och sedan vart han less,han avskyr att bli riden i paddocken,löst går bra men annars är det bara skit.Men iaf så låtsades han då vara halt men sedan när vi gick utanför paddocken då var det inga problem alls,då kunde han busa omkring och flyga runt utan att visa någonting och vara skitpigg men sedan när vi gick in i paddocken vart det genast slowmotion och han ansträngde sig verkligen för att försöka halta.Haha,goproppen! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0