Stallet

Idag när jag kom till stallet fixade jag kraftfoder och hö till alla hästar!



Minnah´s foderhinkar är de röda och hennes höpåsar är de rosa.

När fodret var fixat fyllde jag vatten till Minnah och mockade först åt henne,sedan åt Elyon.
Idag hade båda partyn i boxarna,Minnah som inte haft det på år och dar också.Hoppas det bara var något tillfälligt sisådär.



När jag var klar gick jag ut till hagen och filmade litegrann,sedan så åkte jag hem.


Minnah´s box


Minnah vilade idag,det var ju ändå vilodag.Inte så roligt att hoppa i detta väder,det får bli imorgon.
Hoppas vädret slår om så det blir fint väder för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: Anette Nyberg

gud så snyggt stall, blir helt kär, tänk att få ha en häst i ett sånt drömstall, tänk om, vilken dröm!

2012-05-17 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0