Städat hagen och bråkat!

Har städat hagen idag.
Red innan,det gick åt helvete.
Tårarna bara rann,jag ville dö,jag ville inte ha kvar min ponny,jag ville ingenting.
Jag gick in i min bubbla där jag är helt okontaktbar.
Åh,mår dåligt utav tanken bara.
Rider imorgon,sedan blir det en veckas uppehåll för att jag ska klara av det här.
Till ponny har jag ett enda stort problem,måste komma på en lösning nu,detta funkar inteeeee.
Men jag ska fortsätta kämpa,men vid liknande tillfällen orkar jag inte.Då ger jag upp.
Jag försöker med allt,inget fukar.
Ponnyn står och bockar,stegrar,kastar sig,sticker och fryser fast.Är det någon som vill ha en ponny,varsegod att ta min.För varnar er bara att hon är envis som en oxe.
Vi höll på i ca 40 min idag och kom ingenvart.Jag är riktigt jäkla less nu.Jag vill ha en förändring,snarast!
Jag vill ha hjälp av Rosa,jag har lagt en grund men nu när hon hittar utvägar behöver jag hjälp för att enkelt kunna lösa problemen.Jag försöker med allt,provar alla sätt,alla inställningar,alla olika sätt.But nothing works.
Allt jag säger är:Jag undrar vad som hände med Minnah i Danmark,något allvarligt iallafall.Hon är så himla speciell,riktigt knepig.
Jag kan ingenting,jag ska inte ha häst,jag har damp,jag har något allvarligt fel,jag är sämst,jag borde dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0