Skritt tur

Tog in lillen,borstade och mirakelflätade.Sedan sadlade och tränsade jag,därefter gick jag ut och hoppade upp och begav mig sedan iväg ut.Red upp till rosas hagar och vände och sedan ner till ponderosa.Skrittade bara,var väl ute runt 40 min.Det gick bra faktiskt.Sedan gick vi upp på lägdan efter jag slängt av utrustningen hemma i stallet och borstat av henne.Det tyckte M var mumma,att smaska på gräs.Hon betade 5 min sedan gick vi ut i hagen igen och myste ett tag.Så med andra ord var vi ute på en mystur idag,imorgon ska vi hoppa i paddocken.Vickan fotar så bilder kommer.
TAGGAAAAA!!!! 


Kommentarer
Postat av: Hannah Möllerdahl

Du borde rida/träna hårt ofta!

2012-05-17 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0