Säljer kläder,även helt nya!


Linne i storlek: M (medium)
Pris:30 kr

Kofta i storlek:XS
Pris:10 kr

Helt oanvänd (blus) i storlek:XS
Nypris:249 kr
Mitt pris:100 kr

Tröja i storlek:XS
Pris:40 kr

Linne i storlek:XS-S
Pris:100 kr

Går att använda som både klänning och linne,storlek:XS-S
Pris:80 kr

Linne från sagolik,använt 1 gång så är som ett helt nytt.(Säljs inte längre)
Storlek:XS-S
Nypris:399 kr
Mitt pris:249 kr

Tröja i storlek:S(ser konstig ut på bilden,den är finare i verkligheten!)
Pris:40 kr

En kofta och tubtop i storlekarna XS
Pris:20 kr

Linne i storlek S,använt 1 gång.
Nypris:149
Mitt pris:100 kr

(T-shirt) i storlek M
Pris:60 kr

Blus i storlek S-M
Pris:60 kr

Tröja med ljusa lappar på ärmarna i storlek M
Pris:50 kr

Tröja i storlek:36
Pris:80 kr

Tröja i storlek XS-S
Pris:50 kr

(Tröja) i storlek XS-S
Pris:100 kr

Jeans shorta i storlek:XS-S
Pris:100 kr

Tröja i storlek XS-M
Pris:40 kr

Tröja i storlek XS
Pris:30 kr

Tröja i storlek XS-S
Nypris:100 kr
Mitt pris:60 kr
Använd 1 gång

Kontakta mig på facebook eller DV,eller så kommenterar du bara detta inlägg! :)
Allt kan få provas innan köp också!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag är intresserad av den gråa med dom vita lapparna vid armbågarna^^

2012-05-06 @ 20:22:47
URL: http://ponniworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0