Så har denna lördag sett ut...

Imorse sovde jag ut för första gången på hela detta år,haha what?Därefter fixade jag allt i stallet och när jag var klar så åkte jag hem,duschade,åt,fixade,packade och gick ut med bamse sedan svängde Natali förbi hemma hos mig så då åkte vi hem till hon.Då cyklade vi till coop och köpte lösviktsgodis för 39 kr/kg,värsta billligt.Då hade Natali innan köpt över 1 kg godis på hemmakväll.När vi då var hemma skjutsade hennes pappa upp oss till segersjön vid 22.00 eller lite innan.Tog med oss ena godispåsen,filtar och systemkameran och fotade värsta mysbilderna.Det var så underbart där,alldeles tyst och stilla,så fint.Hennes pappa hämtade oss lite efter 23.00.Nu sitter vi här framför en varsin dator med cider,godis,chips och popcorn och tjockar.Livet är rena paradiset just nu,älskart!



Oh shit,old times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0