Pärlan min

Idag hämtade jag och natali in våra troll,sedan borstade vi i ca 1 h supernoga så det vart superfina. Jag mirakelflätade okså.Sedan när de glänste så sadlade vi & tränsade.Vi red bort till 86:an,bortanför rundbanan och sedan runt ett bostadsområde i lillhällom för att kolla lite hur de readerade på en massa barn och hundar,även massa bilder m.m.Sådan ryttare sådan häst är allt jag säger,jag var lugn vilket resulterade i en lugn ponny.Seda red vi förbi lillhällom stallet och ner över vägen till rundbanan.Sedan raka vägen hem.Travade en bit.
Dagens ridtur gick super bra verkligen,så när vi kom hem fick de bli avborstade medans de åt sitt godis och sedan fick de gå ut i hagen för att äta lunch höet.



Gud vad jag inte saknar vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0