NOLIFER NUMBER ONE

Under år 2012 har du:

Druckit alkohol? - nej
Rökt vattenpipa? - nejnej
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - nej 
Gjort något dumt? - massvis
Gjort något som du ångrar? - jaa
Strulat med ditt ex? - nej
Fixat dig i timmar? - faktiskt ja
Gråtit inför mer än 10 personer? - yes
Smygit ut? - haha orka
 Lekt med någons känslor? - haha ja faktiskt.ops 
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - japp
Gråtit dig till sömns? - many times
Gråtit framför någon du älskar? - ja
Kysst en tjej? - öh nej?
Vaknat av att du gråter? - ja,flera tusen gånger
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - nej,inte skrikit
Slagit någon på skoj? - det händer varje dag det
Blivit slagen på skoj? - yesyes
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - ja det har jag
Gått bakom ryggen på någon? - Brukar inte göra det precis
Badat i havet? - tänker inte begå självmord,gäddorna bara slukar en ju
Har haft snöbollskrig? - haha ja
Sett en hel fotbollsmatch? - nej,vem fan orkar?
Inte sovit på en hel natt? - säg en natt jag har sovit sedan jag opererade mig för 3 år sedan,ingen.
Varit på sjukhuset? - alldeles för många gånger,det är mitt andra hem
Sovit i över 12 timmar? - nejnejnej,i never sleep
Sett en film mer än 10 ggr? - men nej,jag har ett liv som vissa andra inte har
Tagit någon på röven? - är ingen jäkla neger taffsare
Lärt känna någon via internet? - mja,det har jag
Velat dö? - ja gud ja
Fått ett IG? - nejnej
Åkt buss i över 10 timmar - nej,det slutar bara i spykalas.det vill vi inte...
Varit ute en hel natt - ja,jag tror det.don´t remember 
Blivit tagen av polisen - nope
Skällt ut en lärare - ja,haha
Svikit en vän - skulle aldrig falla mig in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0