Kämpar vidare

Trots allt,ska jag kämpa.
Alla har gett upp med Minnah,men det ska inte jag.Även fast jag ibland vill när det går som värst.Men jag tror på oss och vet att innest inne är vi nog också gjorda för varandra.Men ibland tål jag inte när våra envisheter ska spela ett spel,och båda vill för allt i världen vinna.Det finns inget som går mig mer på nerverna.
Men min underbara vän älskar jag ändå,men hon kan göra mig förbannad,ganska lätt.Ibland ger jag upp för stunden.Men jag klarade som sagt Noppe,han var verkligen inte lätt.Han var extremt jäkla svår,tänk att själv få hem ett föl helt okunnig,det är en kamp.Men jag klarade det med stor marginal,han vart perfekt.
Så fan att jag ska klara av Minnah,vi har ju hela livet på oss så vi behöver inte skynda oss med något.
Det får ta sin tid.Som jag förstår att det kommer göra,jag ska försöka bryta en vana hon haft under näst intill hela sitt liv,det kan inte gå på en sekund heller.Men tänker inte ge upp,jag kommer kämpa.I med och motgång.
För jag och Minnah kan faktiskt,bara vi vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0