Jävlar!

Skulle börja fixa med läxorna i Fredags bestämde jag men nu är det tisdag kväll,klockan är 19.21 och jag har inte börjat.Det är matten jag måste kika på idag sedan blir det att råplugga SO till på fredag.Sedan från 21.00-23.00 sitter jag spikad framför tvn ikväll då det är både Lyckan i LA och Wermland Forever som är mina favorit program.Ska hinna duscha,fixa kläder,städa rummet,packa väskan,räkna flera kapitel matte & fixa en diagnos som vi fick i hemma uppgift.FML är allt jag säger.
Hejdå säger jag för tillfället!
Har dock tusen saker att skriva om och tusen bilder och massa prodjekt som jag skulle vilja starta här,dock blir det inte idag.Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0