Inte rida,eller jo rida

Skulle inte rida idag pga stormen men gjorde det ändå,det blev trekanten i alla gånarter i grimman.Det gick skitbra förutom vid ett tillfälle då elyon och minnah rök ihop lite.De fick beta på lägdan ca 5 min är vi kom hem sedan fick de gå ut i hagen.
Imorgon är det Minnahs vilodag så då ska jag och mamma på birsta och shoppa kläder,bland annat till skolavslutningen.Måste också införskaffa ett till regntäcke och ett par nya ridbyxor,har ni några förslag på några snygga regntäken(helst ska dom va vida över bogen) och några snygga ridbyxor ? :D



Haha mongo jag ser ut som,men noppe är finast,saknar han så det gör ont.
Jämför han med Minnah,det får jag inte göra.Jag saknar han bara ännu mer då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0