Idag har jag två hästisar

Känns inte så kul att hoppa idag när det ät värsta stormvindarna från höger & vänster.Skjuter upp det till nästa helg eller något.Men rida ska jag ändå göra så det blir väl en barbacka tur idag tror jag,känner för det då det var så länge sedan nu,tror jag tar hacket också .Sparar all min inspiration tills helgen då vi ska ner till paddocken och träna,men jag måste träna på spansk skritt idag för jag är såhäääääär sugen på det.Men det blir väl en liten bustur på Minnah idag bara.

Emma ringde och fråga om jag villa rida bookie (ta hand om honom ) idag och det vill jag ju såklart.
Han är rolig att ha att göra med,hans skills kan få en att dö av skratt.Gillar häster med stoooor personlighet typ som han,Noppe och Minnah.De ligger högt på min ``gilla´´ lista.Nu ska jag klä på mig och se vart det tar mig,måste städa också.Orkar inte.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0