Huvudvärk...

Har haft ont i huvudet hela dagen.Mamma hämtade mig efter skolan så då svängde vi förbi på frasses och köpte mjukglass,sjukt gott var det.Sedan åkte jag hem,hade vattenkrig och nu har jag nyss kollat på revenge,favortiserien.Ska dra mig mot stallet efter middagen,skulle rida en långritt idag på ca 2-1,5 h.Men känns inge kul när det åskar.Men jag red igår på vilodagen så jag funderar på om hon ska få vila idag ändå,beror på vilket humör jag är på och vädret satt säga.Känner mig seg i huvudet idag,har inte kunnat tänkt klart alls enda från imorse.Ska kolla med Natali om hon har något speciellt för sig ikväll,annars så kanske jag är med henne.
Vi ska ändå vara med varann typ hela helgen för vi har massor med saker inplanerade,bland annat fotograferingar.Så vädret need to be good!
Så sjukt onödigt inlägg men för er som har tråkigt,ni fick något att läsa för studen.Det kanske inte gjorde det roligare för er,men kanske intressantare.Gud vad babblar jag om?Nu ska jag inte skriva mer.slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0