hoppning idag

Åhh,ska hoppa idag.Har inte hoppat sedan i somras,hur skall detta gå?
Det blir nog bara ett par få språng över ett hinder några få gånger.Vet inte hur det blir med träningstävlingen.
Jag är verkligen ingen tävlingsmänniska.Men nu gör jag detta för skojs skull,Minnah tycker nog det är super kul!
Men det är såååå mycket roligare att träna från marken,måste ner till paddocken någon dag framöver och miljoträna som jag har tänkt i flera år nu känns det som.Åh,gud vilket rörigt inlägg!
Men förhoppningsvis kommer ni få se bilder,möjligtvis idag men annars under helgen.Ber om ursäkt för sämst uppdatering,ska bättra mig men skolan har tagit all min ork och tid den sista tiden.Men nu är det knappt några prov kvar så det blir bättre,efter hand.


Korvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0