Var bara tyst,förfan

Nästa gång min ponny drabbas av något tänker jag bara dela med mig av det till de närmsta,tack vare er ONT folk.Det första jag ser är att någon lagt upp min bild som jag la upp på Minnah´s sår på Hiss & Diss,så jävla omoget.Ni kan ju ta reda på först vad det är istället för att gå och säga att hon är knivskuren,WTF?
Då hade det nog stått i tidningen och poliser varit tillkallade,det är ett jävla sår bara.Big deal eller?
Åh blir så less på folk som bara snackar och snackar.Visste ni inte att hästar kunde vara allergiska eller skada sig precis som vi tror jag borde läsa på lite om dessa djur.Jag är jävligt förbannad just nu och det är inte ofta jag är det.Internet är ju bara ett stort skämt.Herregud är allt jag säger,människor är människor.Människor vet ingenting,det bara pratar om en massa bullshit och hänger ut folk.Nu slutar jag dela med mig av saker.Fråga mig innan ni hittar på saker,eller ring till 118 800 och fråga vad som hänt här och där innan ni börjar med ert värdelösa skitsnack.Det är fan inte er jävla business det här,allt jag säger är:Be happy för att jag ens delade med mig av denna händelse,la ut en bild,eller skrev ett långt jäkla inlägg för att in skulle förstå vad det var.Jag gjorde det inte för min skull,utan för eran skull.Ska ni inte lägga ut det på Allt om hästar,facebook eller google också?

Känner bara för att lägga ner bloggen,bdb allting.Vill ni det?
Tack för att ni/du förstörde min dag,good job!


Kommentarer
Postat av: Denice :)

Ja tror inte att du tror att ja läser din blogg men de gör jag :) Nej Sandra! Inte lägga ner den :(

2012-05-31 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0