Ej halt ponny!

Idag så åkte jag till stallet direkt efter skolan,fixade allt åt Minnah och Elyon.Det gick supersnabbt idag då de hade väääldigt rent i boxarna och maten och vattnet går ju fort att fixa.Därfter kom mamma och jag tog ut M och gick och travande på vägen medans mamma kollade om hon såg halt ut,sedan sprang hon med henne och jag kollade och hon visade ingenting.Som hon inte gjort på ca 3,5 vecka,då visade hon i traven en dag och en vecka innan det haltade hon så hovisen kom ju då och la på en sula.Men antagligen var det för långa sömmar då,sen det senaste bara en enkel vrickning eller streckning.Hon har trots allt ingen koll alls på benen och snubblar lätt till.Men nu har hon skrittats i ca 3 veckor.Men imorgon kanske jag travar lite lätt en sträcka bara.Kan ju inte skritta i åratal när fröken vill springa,springa och springa och busa,busa och busa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0