Efter regn kommer solsken!

När jag kom till stallet idag så hade jag mkt kläder på mig då det såg ut att bli dåligt väder,men iaf så borstade jag av M i hagen sedan började det regna.Då täckade jag hon sedan tog jag ur henne ur hagen och hoppade upp.Red hemliga stigen och sedan upp på galoppstigen och därefter runt rosas hagar sedan hem.Skrtittade och travade.Såklart eftersom jag täckade henne och hade vinterkläder på mig så vart det ju genast när vi kom ut på turen värsta sommarvärmen,inte ett måln kvar på himmeln och lysande sol.Det gick kanones idag iallafall.När vi kom tillbaka tog jag av täcket och släppte ut hon i hagen och fixade sedan ordning godiset och gick ut med det så hon fick äta det i hagen.Gofian min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0