Detta kanske du inte visste?

*I stallet lyssnar jag alltid på radion och sjunger till

*Bestämmer jag mig för att till exempel göra något,ska jag göra det också!

*Jag ska bli NH-proffs,det är min absolut största dröm!

*Jag kommer alltid att vara blond,har aldrig färgat/tonat/slingat mitt hår och om jag någonsin kommer det så kommer jag bara göra det ljusare.

*Jag kan inte gå vidare,måste bearbeta allt under en längre tid innan jag kan i efterhand släppa saker

*Jag har allt förutom bra minne,saker går in och går lika snabbt ut.Här snackar vi korttidsminne for REAL.

*Varje årstid går jag in i en svacka,den kan vara allt från en vecka till två månader lång

*Jag skulle göra allt för att få vara 150 cm lång,möjligtvis kortare

*Blir jag nervös går jag in i en bubbla och blir som ``okontaktbar´´,lyssnar inte eller pratar något.Kan säga typ:mm,ellerhur på sin höjd,eller så hyperventilerar jag och pratar om exakt ingenting.

*Jag har alltid haft för höga krav på mig själv,blir bara besviken när jag sätter för höga krav på mig själv och aldrig uppnår dem.

*Stallet är för mig som en fristad,där är det bara jag och min ponny här och nu

*Jag oroar mig varje dag för hur det kommer bli när jag blir gammal,ingen kommer finnas där för en och man kommer vara alldeles ensam,hua.

*Jag är verkligen döv,hör ingenting och säger:va? hela tiden.Till och med de gånger då jag faktiskt hör.


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Jag ska nog bannemej skaffa en radio till vårat stall med!

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-05-06 @ 12:03:35
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0