Bra humör

Åååh,vad jag älskar att vara på bra humör och inte ha ont i ryggen.Det betyder allt,nu hoppas jag på sömn inatt.
Blir så glad när ja får sova och känna mig normal,och inte som en handikappad sak som jag egentligen är.
Love it,har min kära ponny att tacka också.Världens goaste vän.Hihihi jag har inte ont i ryggen alls,sååå skönt.
Jag träffade Minnah för max en timme sedan men ändå saknar jag henne,känns som en evighet sedan....
Jag vill flytta hem hon hit,ha hon här i min grannes stall med andra inhyrda.Tänk att ha hon utanför dörren,så underbart ju!
Då skulle jag alltid vara där och fixa och dona,åååh vad jag önskar att jag kunde det.Men min jävla grannar är ju bitchar så fan att jag skulle få det för de jävlarna heller,skitskallarna.Tur att jag stortrivs där jag står nu,är helt underbart där men just att få ha sin bästa vän hemma skulle ju betyda allt,det är väl allas dröm!



Mattes gopropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0