Tråk tisdag

Hade huvudvärk igår kväll/eftermiddag så jag tog det lungt hela kvällen,samma med idag.
Var bort till stallet,ledde emma medan hon red ner till mitt stall och hämtade träns m.m.Sedan stack vi tillbaka till hennes stall och gjorde klart.Därefter skulle mamma hämta oss men det dröjde ett år då hon var hos frisören.Så med fullproppade väskor tog vi oss en promenad.Vid en bro skulle vi göra ett vindskydd,nämner inget mer om det hahaha.Men det gick åt skogen så vi stack ut till storvägen och satte oss på bushållsplatsen och dampade.Efter de ytterligare ett år kom mamma,då var vi nedfrusen on high level hihi.Vi åkte hem till mig och åt och fixade lite sedan stack vi till emma och nu har vi varit hos henne sedan dess.Ska bo hoss hon till på fredag,är helt jäva ensamma hemma till på fredag,lyxxxigt!
Har smörjt alla mina träns m.m,stolt över mig själv.Är ju så duktig<3
Men gud vilket rörigt inlägg,hejdå med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0