The week

Har haft fullt upp med skolan m.m så har inte hunnit uppdatera någonting.
Minnah har varit en ängel hela veckan,har tagit barbackaturer och inte borstat eller något då jag inte haft tid.
Hon har inte testat något alls.Har inte så mycket mer att säga,bra har det gått iallafall.

I helgen ska jag NH-träna men även miljöträna,förmodligen på lördag.
Sedan ska jag försöka ge mig av på en längre tur och jobba igenom henne.
Sitter på skolan nu så jag uppdaterar mer ikväll och i helgen för er som undra,haha xD



Ska införskaffa mig en såndär blå som är på bilden ovan då min tog slut eller rättare sagt:en person stal den.I vilket fall så tycker minnah dom är sååååå goda :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0