Tack så mycket för förolämpningen!

Ibland förstår jag inte vad jag gör för fel.Fan för folk som går bakom ryggen på en och visar klart och tydligt hur jobbiga man tycker vi är.Är så himla förvirrad,trodde inte man uppförde sig så här.Men som sagt,tack för förolämpningen och ha så roligt.Fan vad folk förändras,inte till något positivare och bättre iallafall.Nästan tragiskt hur det blivit.I övrigt så vill jag byta klass eller skola,är bara en utstött tönt som ingen vill vara med,passar inte in för fem öre,även fast jag vill.Jag är less på att vara ett hat moment,längtar tills gymnasium,där kanske inte folk dömer en för att man inte har smink eller plattar håret,där kanske dom ändå kan vara med en.....Hatar mig själv,jag är bara en tönt som inte borde finnas...Åt helvete med mitt liv.

Kommentarer
Postat av: emma

ja det är du,jag,malin,nattis som är klassens mobbade töntar verkar det som :[[

2012-03-27 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0