Sanningar about me

Då jag själv gillar att läsa sanningar så skriver jag lite om mig/minnah!

*Jag avskyr korv,och har alltid gjort och kommer alltid göra
*Jag är beroende av mango,äter det varje dag.Brukar alltid köpa mango och hacka upp och sedan frysa in.Så gott!
*Om jag inte får som jag vill blir jag arg,eller om något inte går vägen
*Jag gör saker och tänker inte på vad konsekvenserna kan bli,jag lever verkligen i nuet
*Jag är väldigt lättroad
*När jag är med minnah i stallet pratar jag med hon som hon vore en människa/kompis/bebis.Pratar om allt.
När jag mår dåligt,vart vi ska rida,vad vi ska göra i helgen och frågar hon en massa saker,hon slappnar av då.
*Minnah brukar suga på mina koftors dragkedja och liknande,hihi sött!
*Jag har jätte höga krav på mig själv,för höga så jag uppnår dom inte.Då blir jag bara irriterad och besviken.
*Jag älskar djur,vill ha värsta gården när jag blir stor.Med hunduppfödning,hästar,får,kaniner och en minigris m.m
*Jag älskar inredning,ha fint & modernt.Ibland går det till överdrift dock!
*Jag är jättehöjd rädd
*Jag älskar sura godisar<3
*Jag är jätte envsis,en riktig tjurskalle
*Jag hatar dricka,gillar endast cider
*Min kanin dog samma dag som Mikael Jackson
*Varje morgon lyssnar jag på rix morron zoo
*När jag var liten klättrade jag upp i ett träd och kom inte ner så en vaktmästare fick hämta en stege och ta ner mig
*Jag älskar kakor,cupcakes å liknande<3

Nu får det räcka....


Kommentarer
Postat av: natali

cider <3

2012-03-02 @ 11:47:02
Postat av: emma

vi är likadan vi :D

2012-03-02 @ 11:56:08
URL: http://wackyhorses.blogg.se/
Postat av: Madde❤

liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikna en person som heter persson! :D

2012-03-02 @ 18:22:01
URL: http://wackyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0