Säger precis som på DV!

Men det är bara vad jag tyckte om det hela så varför gruppa ihop sig så?Man måste ju få tycka.
Ni alla är väl säkert jätte trevliga och snälla just därför tycker jag det var så himla synd att det vart gupper ända ifrån början.Det var verkligen inte kul.
Men det kändes att som när man försökte få ögonkontakt så eller liknande så kändes det som om de tyckte att man glodde och skulle jag sagt något skulle väl alla bara kbrya mig eller nått så jag skämmer ut mig,har så lätt för det så det är inte sant.
Men då vet jag om jag skulle få för mig att gå på en annan träff att man kanske får ta kontakt med alla istället för att fjanta sig och hålla på och fega sig hela tiden.Tråkigt att det blev som det blev tycker jag,att inte alla kunde ha roligt med alla.Hade kanske varit bäst att gått och satt sig och ätit först,alla tillsammans i ett bord och sedan gott på hööks och haft en massa kul överallt.Men jag får väl klandra mig själv såklart.Men trevligt att ni iallafall hade så pass kul som ni hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0