Ridning+Birsta

Idag red mamma ännu en gång Minnah och jag red på natalis ponny Elyon.Vi red till hovbron i gånarterna skritt och trav,det gick jättebra.Hon testade mamma minimalt vid något tillfälle.Elyon var seg han,som bara den. När kom hem igen till vägen ovanför så red mamma hem och började borsta av henne m.m så passade jag på att trava bort till ponderosa på Elyon och galoppera ut till vägen,kände för att göra av med lite energi.Jäklar,vad kul det var tyckte han,och jag.Sedan stack han ut på lägdan och tokbocka,den busen.Jag satt och garvade ja.Tappade räkningen med han kanske bockade 20 gånger.Sedan när vi kom hem fick dom gotta och dricka en massa vatten och sedan fick de gå ut i hagen. Därefter drog jag och mamma till Birsta och köpte en himalaya saltsten till minnah,som ska fästas på aktiveringsbollen vi snart ska införskaffa.Måste hitta en bra bara.Köpte även ett par jeans på Rut m. Fler,älskar dom! Ikväll drar jag till madde och är med hon och emma,like always! ;)

Kommentarer
Postat av: Natali

Han är ju som han är han den lille bus skiten !-.-

2012-03-24 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0