I told you!

Idag kom jag till stallet vid ca 80.30,var hemma pga ryggvärk under natten.Mockade,fixade iordning all mat,skurade badkaret i hagen och fyllde på vatten sedan tog jag med mig repgrimman,långgrimskaftet och sticken och gick ut i hagen och hämtade lillen.Vi gick ut och gick för hand den korta trekantsvägen upp och sedan runt ``Rosas hagar´´ och ner den långa trekantsvägen.Det var traktorer,springande hästar och mycket annat man kunde konsentrera sig på vilket hon gjorde.Jag planerade inte turen och var ganska velig med vad vi skulle göra så hon vart lite ``ur balans´´,alltså ofokuserad och jag vart frustrerad och lite ``arrogant´´ av mig och var inte så tydlig av mig eller harmonisk.Velade om jag skulle träna på att ha hon avspänd bakom mig eller om vi skulle vara ``lojja´´ och beta lite gräns här och där eller bara ha kul.Det vart en oblandad blandning,som gick åt skogen.Jag hade negativ energi och hon sökte sig bort ifrån mig istället för till mig efter som jag var som jag var,så det var helt mitt fel.Man söker inte sig till sånna som är helt ute och virrar.Det var mitt fel som inte var tydlig och hade negativa tankar,vilket inte är okej.Men alla kan inte ha bra dagar.Men hon skötte sig inte dåligt,vart lite uppstressad vid 2 tillfällen men lugnade sig när jag bad om det.Tricktränade litegrann efter vägen,var inte tydlig som tidigare sagt så det gick väl lite sådär.En sak som hände var att hon sjönk ner rakt ner i jordvägen ca 50 cm men det var inte läskigt och gick bra.Nu under dessa fyra dagar ska jag försöka hitta tillbaka till den positiva sandra,full med inpiration och motivation,samt tålamod.Hoppas det går vägen iallafall! Lång och rörig text,men fick fram lite av det jag ville iallafall!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0