I LOVE YOU

Idag tog vi en sväng till paddocken,jag,minnah,natali och elyon.Tanken var den att vi skulle busa men underlaget tilllät det dock inte.Hon började skrapa med hovarna,som om hon skulle lägga sig ner.Jag berömde och skrapade med mitt fot i marken och sedan la hon sig ner och rulla.Jag gick fram och satt mig ner och berömde och hon låg kvar?
Sedan reste hon sig efter ett tag och la sig ner igen,ca 6 gånger.Jag berömde hon massor och hon låg ner och jag satt upp ett bra tag,enligt mig iallafall.Hon tyckte det var så mysigt så och jag detsamma.Jag blev så glad och varm i hela kroppen,att hon redan litar på mig så pass mycket.Det var lixom inte att hon la sig ner och rulla bara för det var en eller två gånger hon la sig ner utan att rulla och bara låg där.Ingen häst har aldrig gjort så som hon gjorde idag med mig.Satte ett kommando direkt så vem vet,någon dag kanske hon kan ligga på kommado? ;)
Här får ni bildbevis,haha nejdå men hon är ju för underbar min prinsessa! :')


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0