Helvetes dag

Gick åt skogen med Minnah idag.
Tog in hon och hon var jätte lugn och mysig men sedan mot slutet så kom det en person till stallet och hon vart jätte uppstressad och bara gick över mig.Jag vart arg,irriterad och mitt humör brast.Jag började grina,tyck att jag är töntig ni.Men det var pga av personen som kom till stallet som gjorde mig mest irriterad och förbannad.Jag tänkte bara på hur jag hade det med Noppe och saknade det så mycket,inte bra.Sen red jag iväg,på turen dit stegrade,bockade hon och vägrade gå framåt.Men på tillbaka turen var hon hur duktig som helst.Men det ser jag inte som ett problem,hon testar bara som vilken häst som helst.Känner mig så pass lugn på hennes rygg och hon detsamma med mig så det är mer bus i ``det hon gör´´.Ingen elakhet eller ondska av något slag,inte alls.
Men det är så himla sällan jag blir så som idag.All min irritation,ilska gick ut i tårar.Natali fotade idag(bilder kommer) men jag hoppas man inte såg att jag grinade så mycket som jag gjorde.
Nu sitter jag med skuldkänsla för att jag stod och grina och vart så ledsen och för att hon inte lyssnar på mig ifrån marken och för att jag vart så arrogant.Men sådanna dagar borde ju bara stärka oss i slutändan.
Men ska träna för Rosa i helgen,då kanske jag får lite mer ordning på ledarskapet^^
Men än så länge har jag klarat mig så bra på egen hand men nu skulle jag villa träna för henne för det ger så mycket insperation och motivation,skulle behöva det.
Men man kan ju inte ständigt vara på bra humör,någon gång måste man ju få bryta ihop,eller?
För det gjorde jag idag,bokstavligt talat.
Hörde jag att någon sa att man skulle bjuda på sig själv?HAHHAHAHA SÅ SNYGG <<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0