Fullt ös

Har fullt upp hela dagen.
Lyckades sova till 11.30 idag,not okey.Fast jag har gått upp från 06.30-08.00 hela lovet och lagt mig efter 2,några nätter 5-6 så jag förtjänade det ändå ;)
Ska till stallet vid två,fixa till två hästar,bland annat min egna och sedan fota natali och borken och därefter ut på en barbacka tur med min egna.Har inte tid imorgon,eller tid och tid men det passar bättre att jag rider idag,även fast det är vilodag så tar ut henne på en tur,ska även göra mirakelflätor på henne,det tar ju sin tid det också eftersom hennes man är så tjock.Åh,herregud,hur ska jag hinna med allt?
Hinner jag ska jag och emma ha bytesmarknad hihi.
Ska kika in på hööks imorgon och kolla på lite träns m.m.Måste även till grafströms i helgen och köpa ett hackamore och en himalaya.
Rörigt inlägg men måste hålla mig lite uppdaterad iaf.
Hejdå med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0